SuSE 8.1 Splash Screen

bubuss bubuss na post.cz
Úterý Leden 21 01:09:13 CET 2003

Zdravim vsechny linuxaky.

Mam jeden problem, neni to vlastne problem jen me to zajima pac na to nemuzu
prijit. Mel jsem distribuci SuSE 8.0 a tam se pri startu poustela graficka
konzole ve framebufferech ve zmensenym okne a pri startu a ukoncovani se tam
objevovala graficka animace. Tusim ze se tomu rika SplashScreen. Barvu to
melo tusim zelenou. Ted mam verzi 8.1 a nic takoveho se nedeje. Konzole se
spousti normalni bez framebufferu a bez barevneho pozadi a bez animaci.Vim ze
je to zbytecnost ale kamarad co si to instaloval taky, tam tyto "zbytecnosti"
ma a proto vim, ze to nebylo z distribuce odstraneno. Nevite nekdo nahodou
jak se to da aktivovat?
Povedlo se mi zatim jen rozchodit Framebuffery pridanim parametru vga=791do
Gruba, takze mam v levem hornim rohu pri startu tucnaka ale to je tak vse co
jsem s tim dokazal.