SuSE 8.1 Splash Screen

Petr Kania kania na suse.cz
Úterý Leden 21 09:50:27 CET 2003

bubuss ve svém dopise z Út 21.led v 01:09 uvedl(a):
> Zdravim vsechny linuxaky.
>
> Mam jeden problem, neni to vlastne problem jen me to zajima pac na to nemuzu
> prijit. Mel jsem distribuci SuSE 8.0 a tam se pri startu poustela graficka
> konzole ve framebufferech ve zmensenym okne a pri startu a ukoncovani se tam
> objevovala graficka animace. Tusim ze se tomu rika SplashScreen. Barvu to
> melo tusim zelenou. Ted mam verzi 8.1 a nic takoveho se nedeje. Konzole se
> spousti normalni bez framebufferu a bez barevneho pozadi a bez animaci.Vim ze
> je to zbytecnost ale kamarad co si to instaloval taky, tam tyto "zbytecnosti"
> [...]

kam jste ten parametr pridal? Grub ho vyzaduje na stejnem radku jako je kernel,
takze do souboru /boot/grub/menu.lst za

kernel (hd0,5)/boot/vmlinuz root=/dev/hda6

na stejny radek napisete vga=XXX (jinak to grub ignoruje)

--
Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales department senior member
Samostatny pracovnik produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz