SuSE 8.1 Splash Screen

bubuss bubuss na post.cz
Úterý Leden 21 13:24:21 CET 2003

Dne út 21. leden 2003 09:50 jste napsal(a):

> kam jste ten parametr pridal? Grub ho vyzaduje na stejnem radku jako je
> kernel, takze do souboru /boot/grub/menu.lst za
>
> kernel (hd0,5)/boot/vmlinuz root=/dev/hda6
>
> na stejny radek napisete vga=XXX (jinak to grub ignoruje)

Ano tam jsem ho presne dal az na posledni misto toho radku.
Moje startovaci sekvence vypada takto:

title linux
    kernel (hd0,1)/boot/vmlinuz root=/dev/hda2  hdc=ide-scsi vga=791
    initrd (hd0,1)/boot/initrd

Tim pridanim toho parametru "vga=791" jsem docili akorat toho, ze se mi
zapnuly framebuffery a tim padem se mi zmensilo pismo. Ale porad mi nejede
ten SplasScreen s tou prvni grafickou konzoli.