ako na vyrobu suse CD

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Leden 21 15:10:52 CET 2003

zdar

na suse ftp sajte su vystavene binarne rpmka a adresarova struktura
davajuca sancu na installer. Nenasiel som k premene tohoto ziadny
konkretny "usefull" pokec a nechcem to stiahnut nez mi bude jasne co s
tym.
Staci mi vediet ak je to 1 CD ze je to tak a aka je adresarova struktura
(mkisofs a idem). Pokial je cd viac (predpokladam) tak by som chcel
vediet co s tym ked to stiahnem (okrem moznosti skladovat to na disku co
nepripada do uvahy dlhodobo).

dik

dz

PS videl som tam zdrojaky united linuxu, robil z toho niekto binarky?

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com