Protux

Ctirad Fertr phanatic na NONOSPAMvolny.cz
Úterý Leden 21 13:54:57 CET 2003

> no, tam jsou dulezite dve veci:
> jak v libmustux tak v protuxu samem pred
> ./configure;make;make install
> spustit
> make -f admin/Makefile.common

Aaaa, obcas se asi vyplati cist dokumentaci ;(

> akorat na suse 8.0 mam problemy v tom, ze
> protux nesprehrava nic. - artsd, esd vypnute,
> presto nemuze nahodit mixer :(

Me to hraje. Mam ALSu + OSS emulaci.

> ot: jinak - ovladani na urovni vim :)

Coz  o to, ovladani klavesnici je dejme tomu filozofie, ktera se casem muze
ukazat jako daleko efektivnejsi (i kdyz osobne bych uvital obojetne
ovladani), ale spis me zarazilo to GUI. Jestli jsem kvuli tomuhle instaloval
qt3, tak potespanbu. Obdobne programy na Atari pred deseti lety vypadaly asi
tak 100x moderneji a pritom sakumprask zabraly jen par set kB, Kam ten svet
speje ?

Ctirad