Protux

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Úterý Leden 21 18:09:44 CET 2003

Dne út 21. leden 2003 13:54 jste napsal(a):

> Aaaa, obcas se asi vyplati cist dokumentaci ;(

muhehehe, ja to kompiloval asi dva dny, nez jsem
na to prisel... skutecne se nevyplaci dokumentaci cist :)))

> Me to hraje. Mam ALSu + OSS emulaci.

uz to resi v CVS

> Coz  o to, ovladani klavesnici je dejme tomu filozofie, ktera se casem muze
> ukazat jako daleko efektivnejsi (i kdyz osobne bych uvital obojetne

jiste, je to o prioritach... v tomhle jsem se za par hodin
naucil delat, ale ve vimu si stale pamatuju akorat ":q" :)))

> ovladani), ale spis me zarazilo to GUI. Jestli jsem kvuli tomuhle

"klasicke" ovladani ma GSMP, ale zase ma mene FX apod. (je to gtk)

> instaloval qt3, tak potespanbu. Obdobne programy na Atari pred deseti lety
> vypadaly asi tak 100x moderneji a pritom sakumprask zabraly jen par set kB,

btw ten "LCD" displej mne fakt stve... 40% mista v hajzliku :D

> Kam ten svet speje ?
:)

Dne út 21. leden 2003 17:13 jste napsal(a):

> mam MDK9 a len tak pre zaujimavost som skusil na to najst rpmko, nasiel
> som, nainstaloval som, spustil som...
> ale praca s tym.... :( padlo mi to a odvtedy nemam na klavesnici repeatkey
> :) asi budem musiet rebootovat. podes :)

:))) no, ja si docela zvyknul a muzu rict, ze je mi pricip mustux
docela prijemny - jednou rukou kroutim cudly na externich rackach
a druhou mydlim klavesnici...
... btw na co to spadlo? co psalo protux --d1?>

         Petr Vanek
      petr.vanek na ika.cz
  ----- www.yarpen.cz --------
Kuolema Kaikille (Paitsi Meille)