Protux

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Úterý Leden 21 19:19:50 CET 2003

Dňa Ut 21. Január 2003 18:09 ste napísali:

> :))) no, ja si docela zvyknul a muzu rict, ze je mi pricip mustux
> docela prijemny - jednou rukou kroutim cudly na externich rackach
> a druhou mydlim klavesnici...
> ... btw na co to spadlo? co psalo protux --d1?>
ja som inak manik na tracerovu hudbu, takze som dufal ze uvidim nieco
podobne... no na prvy pohlad ma to uz nezaujalo. neva, niekoho iste potesi :)
padlo to ne najky Segfault. ale to uz nepametam. pokusal som sa importnut
nejaku mp3-ku.
ked to padlo hned letelo rpm -e protux :)
len som skusal ci sa to da vobec nainstalovat a vobec najst
(programujem momentalne utilitu rpmfinddrak pre MDK9 ktora by mala pomocou
rpmfind.net hladat potrebne rpmka a downloadovat ich - konzovala verzia uz
existuje :)