Orinoco_cs pokrok

Adam Stalmach adam.stalmach na netopyr.net
Středa Leden 22 07:06:54 CET 2003

Pro totalni zoufalstvi jsem vyhrabal kernel 2.4.18 /predtim sem zkousel
2.4.19 a 2.4.20 / a ejhle tohle se chytlo bez problemu, hadam tedy, ze
patchnout je potreba kernel.

K tomu iwconfig v Ad-Hoc rezimu: ta utilita na to neni rozhodne stavena,
v Ad-Hoc totiz mate k dispozici / i kdyz treba je teoreticky / nekonecne
mnoho peer partneru. Kdo ma potom cuchat ktery partner a jeho intenzita
signalu vas zajima. Mam dojem ze nekde v domene .de meli peknou pseudo
grafickou utilitku do shelu ktera to umela. Pokud bude zajem, mohu
povzpominat i URL.

--
		Adam Stalmach

-------