Orinoco_cs pokrok

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Středa Leden 22 10:32:35 CET 2003

On St, 2003-01-22 at 07:06, Adam Stalmach wrote:
> Pro totalni zoufalstvi jsem vyhrabal kernel 2.4.18 /predtim sem zkousel
> 2.4.19 a 2.4.20 / a ejhle tohle se chytlo bez problemu, hadam tedy, ze
> patchnout je potreba kernel.
>
> K tomu iwconfig v Ad-Hoc rezimu: ta utilita na to neni rozhodne stavena,
> v Ad-Hoc totiz mate k dispozici / i kdyz treba je teoreticky / nekonecne
> mnoho peer partneru. Kdo ma potom cuchat ktery partner a jeho intenzita
> signalu vas zajima. Mam dojem ze nekde v domene .de meli peknou pseudo
> grafickou utilitku do shelu ktera to umela. Pokud bude zajem, mohu
> povzpominat i URL.

Na to je prece iwspy. iwconfig neni jediny program z wireless-tools.
Mimochodem i pri rezimu Managed je kvalita signalu vypisovana pomoci
iwconfig nejaka divna. Odpovida spise maximalni ci minimalni hodnote,
nebo nejakemu prumeru. Zkuste si i v rezimu Managed sledovat pomoci
iwspy kvalitu a dostanete uplne jine vysledky.

--
Jiri Svoboda
svoboda na istrade.cz