Re: KDE3: Qt3 knihony

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Leden 22 08:56:09 CET 2003

Dobrý den,

> Stahujete odkud? Jakou verzi? Jakou máte distribuci?

KDE 3.0.5a, RPM pro SuSE 8.1. Už jsem je ale nainstaloval
(nevyžadují narozdíl od 3.0.8 qt-3.1.X a spokojí se s
původními qt-3.0.X). Bohužel neobsahují žádné zásadní
inovace, jako je například záložkování oken v Konqueroru.

> Není lepší chvíli počkat? Každou chvíli vyjde KDE 3.1.

Já bych počkal, ale KDE3 v SuSE 8.1 je opravdu vrakoidní,
a to i po doinstalování oprav od SuSE. Většina chyb se mi
sice podařila opravit manuální editací konfigů, ale na
některý věci jsem nepřišel (třeba jak si poradit s
klávesovými zkratkami /Konq./ - chyba v novým SuSE je opravdu
kuriózní. Některý položky se objevují a mizí na seznamu
kl. zkratek a když takovým zkratku přiřadíte, funguje jen
do restartu Konqueroru /"zkratka na jedno použití", :-)/ ).
Že chybí to záložkování mě taky mrzí je to moc šikovná
věc a moc ji postrádám...

Zkusím asi separovat /bin/konqueror, konqueror.so, apod.,
z balíku 3.0.8 a nacpat to do KDE 3.0.4, a taky zpotřebné
závislé knihovny z qt-3.1.1, ale asi to nepůjde. Zkusit
to ale můžu, mám na to druhou experimentální instalaci.

Oak

Reklama:
Nenechte si ujit lednovy VYPRODEJ TELEFONU! Alcatel 512 za 2.577 Kc <http://www.oskarmobil.cz/handsets/handset.php>