KDE3: Qt3 knihony

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Středa Leden 22 10:52:48 CET 2003

Dňa St 22. Január 2003 08:56 ste napísali:
> Dobrý den,

> KDE 3.0.5a, RPM pro SuSE 8.1. Už jsem je ale nainstaloval
> (nevyžadují narozdíl od 3.0.8 qt-3.1.X a spokojí se s
> původními qt-3.0.X). Bohužel neobsahují žádné zásadní
> inovace, jako je například záložkování oken v Konqueroru.

> Já bych počkal, ale KDE3 v SuSE 8.1 je opravdu vrakoidní,
> a to i po doinstalování oprav od SuSE. Většina chyb se mi
> sice podařila opravit manuální editací konfigů, ale na
> některý věci jsem nepřišel (třeba jak si poradit s
> klávesovými zkratkami /Konq./ - chyba v novým SuSE je opravdu
> [...]
ja osobne som v KDE 3.0.5a objavil este dalsie bugy.
kuprikladu
- V Konquerori nejde niekedy pomocou smb:// prechadzat siet ak je v nej aj
Windows XP
- nekvalitne funguje sftp a fish protokoly. nieje ale kyba samotnych
protokolov, je to niekde v KDE, pretoze z konzoly to vzdy funguje.
- po upgrade z KDE 3.0.3 na KDE 3.0.5a havarovali Themes v kcontrol :(
je to sposobene zmenou ulozneho adresara pre jednotlive temy.

inak... mam MDK9.0