Ati_radeon_tv_out

Michal Cihar cihar na email.cz
Středa Leden 22 10:44:11 CET 2003

Zdravim

Podobny problem (jen s radeonem 7500) se uz taky nejakou dobu neuspesne
pokousim vyresit :-(.

Jiří Dvořák wrote:
> Po čase jsem se v tom zase vrtal a došel jsem k těmto zřejmě konečným
> výsledkům, stáhl jsem devel z gatosu zkompiloval, do XFree86config do
> sekce Monitor jsem přidal Option "CrtSreen", tím se mi podařilo spustit
> X s připojeným TV ale na ni jen rozsinchronizované čmouhy

Tak k tomuhle jsem se dostal i bez gatosu... S gatosem dosahnu stejneho
stavu i na CRT...

> mimochodem to jde i s ovladači v RH8),  pak jsem nastavil HorSync 10 -30
> , VertRefresh 30 - 60 a rozlišení 640x480 a na TV je obraz,

Tohle taky vyzkousim...

 > neni sice pal ale ntsc,

Pomoci programu atitvout by to melo jit prepnout, ale na tech
rozsynchronizovanejch smouhach jsem rozdil nepoznal ;-).

> problém je v tom že ten driver z gatusu (alespoň u mně)
> není moc stabilní, jakýkoli pokus o využití HW akcelerace skončí
> vytuhnutím X, v lepším případě nebo to zhebne i z jádrem.Pro upřesnění
> RH8, radeon700 (VE) jádro 2.4.18-19(RH)

Problem muze byt v jadre, u gatosu pisou ze pokud nepouzivas jejich
upraveny drm tak to muze padat...

> Pokud by mi mohl někdo poradit nějakou další cestu k  zprovoznění TV na
> na radeon ( fbdev ( ale né vesa ) a podob předem děkuji.
> Jiří Dvořák

Nekde jsem zahlid zminku o tom ze to funguje jenom s vesafb a bez
framebufferu, ale zatim jsem nekousel...

--
	Michal Cihar