KDE3: Qt3 knihony

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Středa Leden 22 11:32:55 CET 2003

Roman Fordinal wrote:

> Dňa St 22. Január 2003 08:56 ste napísali:

 To bude tim ze to tzv. KDE3.0.8 je nejaka beta pro KDE3.1.

 Vrakoidni? A nejde prelozit Qt/KDE kvuli vecem jako SIGSEGV? Mozna by stalo
za pokus hledat priciny alespon nekterych chyb nekde jinde, na tomhle
pocitaci takovehle veci funguji (taky SuSE8.1).

 Tohle docela dobre muze byt tim, ze se pri praci meni i samotny Konqueror.
Kdyz zrovna zobrazuje ikony v adresari, z pochopitelnych duvodu akce jako
hledani textu v HTML strance tou dobou jaksi nezna.

 Tohle by melo jit spis na http://bugs.kde.org, tedy alespon pokud chcete i
neco vic nez si jen postezovat.

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz