Nastavení Mozilly pro Courier IMAP

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 22 19:09:18 CET 2003

Dne Wed, Jan 22, 2003 at 10:02:25AM +0100, Ing. Karel Babka napsal:

> Přemítám, jak nastavit Mozillu jako IMAP klienta. V README.imap je popis
> pro Netscape, budiš, co mám ale napsat do názvu? /(Enter the name of the
> Courier-IMAP server/). Něco jako imap.localhost?
> Co bude v políčku 'Local directory', kde u POP servrů je cesta
> /home/blah/.mozilla/default/atakdále..? Předpokládám, že
> /home/blah/Maildir.

Hm, ja nevim, ale mluvite o IMAPu? Ten je o tom, ze posta je na serveru a u
klienta je (nekdy) lokalni kopie, aby to bylo ruchlejsi.

Takze jmeno imap serveru je jeho jmeno, tak jako u pop3. Vetsinou to byva
jiny server, imap na localhost se pouziva zridka. To local directory je ta
cache, takze ta ma byt kdekoliv, ale rozhodne jinde, nez v adresari Maildir,
tedy pokud do Maildir chodi posta. Nechte tam vychozi nastaveni a bude to
OK. Ta cache je jinym klientem nez mozillou necitelna, to nejsou regulerni
mailove soubory.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.