Nastavení Mozilly pro Courier IMAP

Ing. Karel Babka dekls na top.cz
Středa Leden 22 23:27:44 CET 2003

Dan Ohnesorg wrote:

 >Hm, ja nevim, ale mluvite o IMAPu? Ten je o tom, ze posta je na
serveru a u
 >klienta je (nekdy) lokalni kopie, aby to bylo ruchlejsi.
 >dan

Zdravím vás.

Mohu se mýlit, ale mám za to, že potřebuji IMAP, abych mohl číst poštu z
$HOME/Maildir, kam mě jí uloží maildrop. V README.imap se píše že (viz
příloha). A protože můj komp se Sambou a dialupem by měl fungovat jako
mailserver pro několik win-userů, mám IMAP na localhostu. To by
principiálně nemělo vadit, ne? Např. v dokumentaci k postfixu se
popisuje konfigurace pro workstation, i když pro administratory
rozlehlých sítí je to přinejmenším nezvyklé.

/Jméno imap serveru je jeho jméno, tak jako u pop3/, např pop3.volny.cz
Na workstation tedy analogicky imap.localhost. To však nefunguje. Zkusil
jsem #telnet localhost 143, Courier-IMAP se ozve, představí, ale ani
tohle jméno není to pravé:/ failed to connect to server, /hlásí Mozilla.

Dík, Karel Babka.