ACL over NFS - interoperabilita

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Leden 23 18:14:57 CET 2003

Michal Dobes wrote:
: Pro linux nekde byla verze spolupracujici se Solarisem, protoze
: Sun to kdysi zverejnil i vcetne prislusnych zdrojaku.

	URL? Narazil jsem jen na par mailu, ze to jako nekdo nekde ma.

: Poradek by do toho mel vnest NFS v4, az se stane beznou realitou.
: A navic je v tom trosku neprijemnost, ze ACL dle NFSv4 se moc
: nepotkava s Posix ACL listy na filesystemu.
: Apropo, uz nejake linux distribuce nativne podporuji ACL? V Suse8.1
: neco je, jak jsou na tom dalsi?

	V podstate funguje stock 2.4.20 + posledni verze ACL+XATTR patche
z acl.bestbits.at. User-space veci jsou uz v RedHatu 8 (libacl, libattr,
e2fsprogs, samba, ...). RedHat phoebe (nova beta) uz to ma v sobe
i s kernelem (z RH8 to bylo stazeno, protoze v te dobe byla v ACL+XATTR
patchi chyba, ktera obcas zpusobovala deadlock na SMP kernelech).

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|