RedHat vs Debian

Ondrej Mach omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 23 21:31:53 CET 2003

> uz nejaky cas pouzivam RedHat a jsem s nim pomerne szity. Tim myslim ze
> jsem zvykly na directory layout, umisteni conf souboru. A vubec
> instalaci a nastavovani systemu (temer vsechno, kde to ma pro mne
> vyznam, delam rucne).
v tom pripade nebudete prilis zaskocen

> Nicmene ted se mi dostalo nekolika impulsu, ktere mne primely k uvaze o
> prechodu na Debian.
(<FLAME>jen houst a vetsi kapky</FLAME>)

> Nemam zajem vyvolavat nejaky flame-war, chtel bych se jen zeptat lidi
Nutne vznikne :-)
> kteri necim podobnym prosly (a prechod dokoncily), nakolik je "admin's
> system interface" odlisny oproti RH a jake ma (z vaseho pohledu) Debian
> vyhody/ nevyhody. A naopak.
Mne proste RedHat nesedl :-(. Debian mi sedi.

> Jde mi teda o veci jako konfigurace, instalace, updatovani, rekomplovani
> balicku atd.
Co se tyce umisteni konfiguracnich souboru je jine (mozna lepsi, mozna
horsi), o DEB balickovacim systemu se rika (nemusi to byt nutne pravda)
ze je z tech lepsich :-), s instalaci, konfiguraci ani upgradama ci
prekompilovanim balicku jsem u druhyho serveru uz nemel problemy :-)
> P.S. vim o tom, ze jasne nejlepsi metoda je to vyzkouset :)
Jo jo..
				Omyl