TV out na Matrox G400 DH (was: Re: TV-Out pro filmy z RH80)

bubuss bubuss na post.cz
Pátek Leden 24 00:47:08 CET 2003

Dne čt 23. leden 2003 23:48 jste napsal(a):

> Když už tu byla zmínka o  Matrox v souvislosti s přehráváním filmů na TV,
> rád bych věděl co kdo používáte k tomuto účelu právě na matroxkách.
>
> Moje zkušenosti zatím nic moc. Mám G400 MAX DH a pořád mi TV out pod
> linuxem nechodí jak bych si představoval. Zkoušel jsem:
>
> 1. Použít framebuffer - zkompiloval jsem vše potřebné do kernelu a po
> rebootu jsem měl fb0 a fb1 (což je mimochodem úplně super, protože se to
> chová jako dvě plnohodnotné nezávislé videokraty).  Pak jsem zjistil, že
> ten postup posaný v dokumentaci Mplayeru je naprostá zhovadilost. Udělal
> [...]
Já s tím zkušenosti zatím nemám žádné ale chystám se na to. Mám Matroxe G450
DH a zatím jsem si vyrobil kabel a vše odzkoušel ve Woknech a běží to squele.
Jenže pod Woknama není Mplayer, takže to chci rozhejbat v Linuxu. Jen by mě
zajímalo, v jaké distribuci jste to rozběhal, protože já používám SuSE 8.1 a
tam jsou spousty patchů v jádře a tak mám obavy, že kompilací jádra zase
přijdu o jiné fungující věci v systému. Každopádně dám vědět jak jsem dopadl.
Kamarád co má taky MX G450 DH to rozchodil ale když mi popisoval co všechno
musel udělat, včetně patchů a různejch hacků, jako třeba měření výstupu z
karty pomocí osciloskopu atd. , tak se mi z toho málem udělalo špatně.
Postupoval podle postupu co je tady:
http://www3.sympatico.ca/dan.eriksen/matrox_tvout/ ale některé pasáže jsou
zde prý úplně špatně, takže to obnášelo spoustu improvizace. A i tak když
byla nějaká scéna s jedoucí kamerou tak to bylo lehce trhané. Pokud kamera
stála a hýbaly se objekty před ní tak to bylo OK, jakmile se kamera dala do
pohybu, začalo se to lehce sekat. Nikdo neví proč ale pořád to bylo v mezích
únosnosti. Navíc se díky speciálně upravenému Mplayeru dalo kopírovat DVD v
pohodě na video.
--
Ženy umějí být také chytré, akorát na to nemají čas.
	-- z hlavy mé manželky...