RedHat vs Debian

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Pátek Leden 24 07:25:03 CET 2003

> No treba moje aktualni potreba na RH. Binarni balicek Samby je
> zkompilovan bez --with-acl-support atd. Takze jedina pomoc je
> rekompilace SRMPS.
>
> Co se tyka Debianu, pak zatim jen tise predpokladam, ze by to mohlo byt
> stejne tak jednoduche (nebo jednodussi :) jako v RH. Tzn. install ekviv.
> SRPMS, upravit config (v RH *.SPEC) a pak Debian ekvivalent rpmbuild.

Rekompilace balicku probiha naslehujici zpusobem:

Stahnete zdrojovy balicek

# apt-get source balicek

Stahente balicky ktere jsou potreba k jeho prelozeni (prevazne devel)

# apt-get build-deps balicek

Vlezete do jeho adresare a upravite parametry s jakymi se bude
konfigurovat a kompilovat

# vim balicek/debian/rules

A skustpite vyrobu balicku

# cd balicek && dpkg-buildpackage

Vsechno. Informace pro vytoreni balicku jsou v adresari debian ve
zdrojacich balicku a spousta softwaru uz je obsahuje v tarmalu, takze
si muzete vytvaret balicky veci, ktere v distribuci nenajdete, jenom
misto prvnich dvou prikazu stahnete tarbal a rozbalite ho. To se tyka
treba mplayeru, lame a tak.

Ale debianovska Samba podporu ACL obsahuje :)

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojená sekta není sektou.
-- Universální pravidla pro sekty