RedHat vs Debian

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Leden 23 23:53:48 CET 2003

> To je problem. Debiani balicky maji velice silne zavislosti a nahrazeni
> balicku svou prekompilovanou verzi nemusi byt trivialni. Na druhou stranu
> kouknete se, co budete potrebovat - je slusna sance, ze v Debianu uz je
> vse potrebne (ja zatim neprekladal nic mimo kernelu).

No treba moje aktualni potreba na RH. Binarni balicek Samby je
zkompilovan bez --with-acl-support atd. Takze jedina pomoc je
rekompilace SRMPS.

Co se tyka Debianu, pak zatim jen tise predpokladam, ze by to mohlo byt
stejne tak jednoduche (nebo jednodussi :) jako v RH. Tzn. install ekviv.
SRPMS, upravit config (v RH *.SPEC) a pak Debian ekvivalent rpmbuild.

Dan