RedHat vs Debian

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Pátek Leden 24 07:29:12 CET 2003

Thu, Jan 23, 2003 at 11:57:28PM +0100, Dan Bar napsal(a):

> trefa :), ale krom toho i instalator RH. I kdyz dam minimalni install,
> pak se tam nahrnou veci ktere nechci, nejdou vyrusit z instalace, takze
> je pak musim rucne vyhazovat.

Mam podobnou zkusenost, chtel jsem si zkusit RH 8.0 a kdyz mi
,,Minimalni instlalace vhodna pro routery a firewally`` nainstaloval
Xka, tak mne to dost preslo :)

> Pravda, nemam to zatim vyzkousene, ale co jsem cetl, tak vlastni install
> Debianu je "cistsi" - teda pokud clovek vi co chce.

Vlastni install mozna ne (i kdyz xka rozhodne neobsahuje a ma asi 100
MB), ale s apt-getem nejo nejakou jeho nadstavbou se daji balicky
instalovat tak snadno, ze se vam o tom v RH nesnilo.

Ale mel bych vas na neco upozornit -- Debian je silne navykovy a pokud
si na jeho apt-get s jedenacti tisici balicky prejde do krve, tak uz
se ho nikdy nzbavite :)

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojená sekta není sektou.