RedHat vs Debian

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Pátek Leden 24 08:35:09 CET 2003

> Pravda, nemam to zatim vyzkousene, ale co jsem cetl, tak vlastni install
> Debianu je "cistsi" - teda pokud clovek vi co chce.

cistejsi ci chudobnejsie ako to chces (napriklad defaultne je
naisntalovani nvi namiesto elvisa ci vim alebo mawk namoesto gawk ...)
ale setko sa da v pohode odstranit/nahradit. A balicky su casto
rozkuskovane na mensie kusky (najlepsie to vydno na perl-e ktorimaju RH
ako obrovskeho molocha a debian kopu malich balickou)

Sranda je ze uvodna instalacia ma 70Mb a to tam maju gcc 2.xx i 3.0 ;)

najvedsi problem co som mal bolo zvyknut si na obsluhu balickovacieho
programu (pouzivam dpkg a dselect co nieje najidealnejsie ale praca je
podobnejsia k redhatu)