Zase ty oddily...

Tomas Srb srbt na dtnet.cz
Pátek Leden 24 09:11:38 CET 2003

Ve sve blahe nevedomosti jsem si udelal vlastni bootmanager, nic velkeho,
delka kodu cca 300 bajtu vcetne definice menu, ktery proste jen prepinal
Activity flag u partic a nacetl/spustil bootsektor te vybrane. Fungovalo to
celkem spolehlive vcetne kombinaci W98-W95-Linux nebo W95-NT4.0-Linux apod.
(vsechno v ramci jednoho disku, z druheho disku umel zavest jen Linux pres
lilo). Systemy se navzajem nepraly a kazde Win mely sve C: na partici, ktera
mela Activity flag. Doufam jen, ze jsem tim neporusil zadne prirodni zakony
:-). Pripadnym zajemcum s radosti zaslu zdrojak. Ted uz vsak ztratil smysl,
protoze neumi LBA32, a kdo by dneska instaloval system pod hranici 8GB, ze ?
:-)

S pozdravem
    Tomas Srb