Dotaz na radu RH 8.x

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Leden 24 10:54:31 CET 2003

Zdravim vsechny. Rad bych se zeptal, zda nekdo nevite kudy se bude rada
RH 8.x ubirat.
Dalo by se shrnout asi takto:

1) Budou redhat-config nastroje provozuschopne i z radky? Ono
redhat-config-xfree86 spustitelne pouze z X je bohuzel nesmysl. Obvykle
jej potrebuji prave z konzole, neb mi chcipl X server.
2) Bude v distribuci opet funkcni kpackage, nebo si jej musim znovu
prelozit (vzit balicek z Mandrake apod.)
3) Bude nejaky oficialni cesky klon, ktery bude mozne u nas zakoupit?
Klidne i bez instalacni podpory (nepotrebuji).

Zkousel jsem diskutovat v phoebe (tusim) konferenci, ale k nicemu to
nevedlo a navic mi vadi, ze prispevky si musim sthovat postou. Nechapu,
proc se brani listserveru.

Ode mne zatim vse a predem dekuji za odpoved.
S pranim hezkeho vikendu
Michal

--
Michal Vymazal