OpenOffice help

Michal Samek webmaster na tony.cz
Pátek Leden 24 12:02:19 CET 2003

DD,
nejdriv bych chtel podekovat celemu lokalizacnimu tymu kolem OOo. Diky
ceske modifikaci dnes opravdu masove nasazuji OOo ve firmach kolem mne a
prozatim vsude klid a spokojenost. Posledni verze mi navic pripada
podstatne sviznejsi pri otevirani dokumentu. Proste OOo rulez :)

Chtel bych novym uzivatelum OOo pripravit tistenou podobu ceskeho helpu,
alespon do doby, nez u nas vyjde nejaky cesky manual knizne. Nerad bych
to delal rucne, prozatim jsem akorat nasel obrazky v tech .jarech a
nejakou databazi asi nodu v .ht. S tim si asi neporadim. Neexistuje to
nekde? Nebo nejaky konvertor? Diky

--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>