OpenOffice help

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Leden 24 14:57:29 CET 2003

   From: Michal Samek <webmaster na tony.cz>
   Date: 24 Jan 2003 12:02:19 +0100

Zdravím,

   > nejdriv bych chtel podekovat celemu lokalizacnimu tymu kolem OOo. Diky
   > ceske modifikaci dnes opravdu masove nasazuji OOo ve firmach kolem mne a
   > prozatim vsude klid a spokojenost. Posledni verze mi navic pripada
   > podstatne sviznejsi pri otevirani dokumentu. Proste OOo rulez :)

díky za skvělé zprávy :-)

Nápověda je uložena v XML souborech, které jsou zabaleny v

pavel na SnowWhite:~> ls -1 /tmp/OpenOffice.org1.0.2/help/cs/*jar
/tmp/OpenOffice.org1.0.2/help/cs/common.jar
/tmp/OpenOffice.org1.0.2/help/cs/picture.jar
/tmp/OpenOffice.org1.0.2/help/cs/sbasic.jar
/tmp/OpenOffice.org1.0.2/help/cs/scalc.jar
/tmp/OpenOffice.org1.0.2/help/cs/schart.jar
/tmp/OpenOffice.org1.0.2/help/cs/sdraw.jar
/tmp/OpenOffice.org1.0.2/help/cs/simpress.jar
/tmp/OpenOffice.org1.0.2/help/cs/smath.jar
/tmp/OpenOffice.org1.0.2/help/cs/swriter.jar

Pozor na to, že jedna stránka nápovědy v OOo je poskládána i z několika XML
souborů. Pokud budete mít k nápovědě nějaký dotaz, můžete se obrátit přímo
na moji adresu.

   > Chtel bych novym uzivatelum OOo pripravit tistenou podobu ceskeho helpu,
   > alespon do doby, nez u nas vyjde nejaky cesky manual knizne.

V tom případě zastavte svoji práci a vyčkejte :-)) Nicméně pokud byste to
doopravdy chtěl zkusit, tak já Vám v tom bránit nebudu :-)
--
Pavel Janík

Don't over-comment.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)