ACL over NFS - interoperabilita

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Leden 24 13:50:13 CET 2003

Jakub Maa01 Jirků wrote:
: Pokud mi pamet slouzi dobre (a jako mozna ze ne), tak prave to je ta
: podpora - vrati korektni ACL, ktere ale bohuzel nema s ACL nastavenym
: na fs nic spolecneho.

	No, to bych nerekl. Myslim ze tohle je vec, kterou si getfacl
vymysli, pokud prislusny filesystem nepodporuje ACL. Chova se tak
i getfacl na Linuxu - zkuste si na (treba) RedHatu 8 dat "getfacl /".

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|