ACL over NFS - interoperabilita

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Sobota Leden 25 02:26:47 CET 2003

Fri, Jan 24, 2003 at 01:50:13PM +0100, Jan Kasprzak napsal(a):
> Jakub Maa01 Jirků wrote:
> : Pokud mi pamet slouzi dobre (a jako mozna ze ne), tak prave to je ta
> : podpora - vrati korektni ACL, ktere ale bohuzel nema s ACL nastavenym
> : na fs nic spolecneho.
>
> 	No, to bych nerekl. Myslim ze tohle je vec, kterou si getfacl
> vymysli, pokud prislusny filesystem nepodporuje ACL. Chova se tak
> i getfacl na Linuxu - zkuste si na (treba) RedHatu 8 dat "getfacl /".

Tak mi zrejeme neslouzi dobre :) Ale koneckoncu muzete to zkusit,
predpokladam ze hodnota kterou vrac volani, jimz ta acl zjistuje bude
vracet jinou hodnotu pokud si to vymysli sam nez pokud si to vymysli
nfsd, melo by to jit zjistit stracem.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojená sekta není sektou.