RedHat vs Debian

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 24 15:35:05 CET 2003

> BTW: dneska rano jsem si Debiana nainstaloval a musim rict, ze (ac jsem si s
> nim "hral" pomerne kratce) z nej mam takovy ten pocit "Made by Linux admins
> for Linux admins". Tedy celkem pozitivni - zrejme to i bylo predpokladano,
> co jsem cetl prispevky :). Trochu mne pravda prekvapilo jadro 2.2.X, ale to
> uz je malickost - a mozna je tam i volba kterou jsem nevyuzil (bylo prece
> jen nejakych 04:00 am).

Jadro se pri instalaci da vybrat. Jednak je jadro na bootovaci diskete ci
cdrom a pak se v urcite fazi instalace jadro instaluje do /boot. Vetsinou
se pouzije stejne jako se bootovalo, ale neni to podminkou. A samotnych
bootovacich disket je plno, napr. i s podporou XFS.

-- Honza Houstek