RedHat vs Debian

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pátek Leden 24 12:27:19 CET 2003

BTW: dneska rano jsem si Debiana nainstaloval a musim rict, ze (ac jsem si s
nim "hral" pomerne kratce) z nej mam takovy ten pocit "Made by Linux admins
for Linux admins". Tedy celkem pozitivni - zrejme to i bylo predpokladano,
co jsem cetl prispevky :). Trochu mne pravda prekvapilo jadro 2.2.X, ale to
uz je malickost - a mozna je tam i volba kterou jsem nevyuzil (bylo prece
jen nejakych 04:00 am).

Teda ten package system se s RH absolutne neda srovnavat. Kdo zkousel
instalovat nejaky RPM s vice zavislostmi, pricemz ty ostatvni balicky meli
take nejake zavislosti atd., tak vi o cem je rec.

Asi tam bude - jako pro sice jeste ne byvaleho, ale mozna uz ... RH
uzivatele - par prekvapeni, ale s tim uz tak nejak pocitam.

No uvidim, v kazdem pripade dik moc za prispevky.

Hezky den,

Dan

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.