RedHat vs Debian

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pátek Leden 24 16:08:08 CET 2003

Jan Houstek <houstek na karlin.mff.cuni.cz> writes:

> Mozna reseni - 1) hold package, 2) lokalni respository, 3) pred kompilaci
> pomoci dch zmenit changelog a zmenit cislo verze, podle toho kdy budete
> chtit ten balik znovu kompilovat

vlastni repository s Release souborem + /etc/apt/preferences je asi to
nejlepsi reseni...  Nastavite si, ze vase repository ma nejvetsi prioritu
pro tyhle balicky a da se s tim i jinak docela vyhrat ;-)

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6