RedHat vs Debian

hanc hanc.pavel na atlas.cz
Pátek Leden 24 10:59:37 CET 2003

"Dan Bar" <Daniel.Bar na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:b0ps4o$edq$1 na localhost.localdomain...

> No treba moje aktualni potreba na RH. Binarni balicek Samby je
> zkompilovan bez --with-acl-support atd. Takze jedina pomoc je
> rekompilace SRMPS.

to je u debiana dost problem, osobne resim casto podobne problemy pri
instalaci modulu do perlu. Pokud si nainstalujete dev balicky, potrebne pro
kompilaci a zkompilujete pak jen konkretni aplikaci (napr. samba), je to
celkem v pohode. Pokud chce kompilace neco, co neni jako deb a musi se to
taky kompilovat, muze v tom pak byt dost gulash :))