RedHat vs Debian

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Pátek Leden 24 12:24:33 CET 2003

> No treba moje aktualni potreba na RH. Binarni balicek Samby je
> zkompilovan bez --with-acl-support atd. Takze jedina pomoc je
> rekompilace SRMPS.

V tomhle smyslu je to podobne. Stahnete z nejakeho Debian mirroru z
./pool/s/samba napr. samba_2.2.3a.orig.tar.gz a samba_2.2.3a-12.diff.gz,
rozbalite tarball, patchnete ho timhle patchem, v ./debian/rules upravite
radky s "./configure" podle sve predstavy a spustite a) dpkg-buildpackage
nebo b) ./debian/rules binary

P.S.: Krok se stazenim, rozbalenim a patchnutim lze take udelat pres
"apt-get source samba". Podminkou je pri tom mit v /etc/apt/sources.list
nadefinovano krome radku:
deb ...

take

deb-src ...