vhodna graficka karta s S-video a TV-out

Ctirad Fertr phanatic na NONOSPAMvolny.cz
Sobota Leden 25 21:12:41 CET 2003

> Protze jsem mel dojem, ze na Win neni podpora ogg jeste moc rozsirena.

??? Stáhnout kodek je takový problém ?
BTW, DivX je snad ve widlích defaultně ?

> Snad si taky muzu nahravku prehrat v jinem OS, ne?

A kdo vám to zakazuje ? DivX/Xvid + OGG si můžete přehrát klidně i na Atari
s 68k CPU. Fakt nekecám, ffmpeg je mocný.

> A jak to, prosim, pouzit u mencoderu? Mozna jsem to delal spatne.

To netuším. V mencoderu jsem žádné video v životě nedělal.

Ctirad