vhodna graficka karta s S-video a TV-out

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Sobota Leden 25 21:15:49 CET 2003

>Proč by proboha neměly ?

Protze jsem mel dojem, ze na Win neni podpora ogg jeste moc rozsirena.

>Navíc, ta otázka je trochu z cesty, protože ty nahrávky si dělám primárně
>pro sebe a nikoliv pro "všechny".

Snad si taky muzu nahravku prehrat v jinem OS, ne?

>1. hledisko kvality - při prvním průchodu se analyzuje a uloží složitost
>jednotlivých scén a při druhém - ostrém- průchodu se podle toho řídí bitrate
>tak, že na jednoduchých scénách se nějaké ty kilobajty ušetří a naopak na
>složitých se ty ušetřené přidají. Jedině tímto způsobem se zajistí, že při
>dané délce souboru bude kvalita optimální .
>
>2. hledisko výsledné délky souboru - výsledná délka komprimovaného souboru
>bude přesně taková jakou si nastavím a ani o bajt víc (míň) -> optimální
>využití datového média.

A jak to, prosim, pouzit u mencoderu? Mozna jsem to delal spatne.

>Mno vzhledem k zaměření této konference pochybuju, že by tady někomu
>záleželo na nějakém extrémním 3D výkonu. Na to jsou vhodnější jiné
>platformy.

Me v linuxu 3D beha lepe nez ve Win. U nejake simulace (3D molekuly apod)
se to muze hodit. Takze si nemyslim, ze 3D = QuakeIII.

Zdar a silu,
OldFrog.