RedHat vs Debian

Sobota Leden 25 23:35:25 CET 2003

On Sat, 25 Jan 2003, Jan Houstek wrote:

> Jinak z praktickeho soudku - kdyz uz se tu mluvi o te sambe a rekompilaci
> s podporou acl ... trvalo mi docela dlouho prijit na to, proc se mi to
> jako deb nedari a z cisteho tarballu to neni problem - bylo treba smazat
> configure.cache soubor pritomny v ./debian, aby ho .configure vygenerovalo
> znovu.

Tohle je zrovna jeden duvod, proc si myslim, ze pristup RPM ke
kompilaci baliku je sice pracnejsi, ale koncepcne lepsi. Prece jen pokazde
kontrolovat automagicky vygenerovany megapatch, jestli tam nezustalo
nejake smeti, je dost narocne a snadno se neco prehledne (ostatne jsem
sam sveho casu videl dost pripadu primo v standardnich debianovskych
balicich...i kdyz jsem asi nic nereportoval, protoze jsem mel dost prace
s opravovanim a reportovanim opravdickych chyb <g>).