vhodna graficka karta s S-video a TV-out

Ctirad Fertr phanatic na NONOSPAMvolny.cz
Neděle Leden 26 19:01:35 CET 2003

> Spis na hrani... Pustit film na tv, sem tam neco nagrabovat pro vlastni
> potrebu...

OK, takže se bavíme o něčem na bázi třeba BT878. Tam je podpora zcela
bezproblémová.

> Ja mam televizni kartu 3Deamon PV951TF, coz ale neni stereo a tak bych
> chtel propojit stereo video s PC... Mam kaamrada a ten nema TV kartu, ale
> ma video vstup a tak muze pres video sledovat na PC televizi. Bohuzel
> nevim, co ma za model, protoze na nej nemam spojeni...

Tohle byla (je ?) specialita některých dražších Nvidiáckých karet. Jak je to
z podporou v Linuxu ale netuším.

Ale jestli to dobře chápu, tak jde jen o to stereo, a tudíž nevidím problém
připojit si zvuk ze stereo videa na vstup zvukovky a obraz ject přes tu TV
kartu (ať už přes tuner nebo její videovstup).

> Ted si chci porizovat novou grafickou kartu, tak jsem myslel, ze to nejaka
> mit bude... Ati All in Wonder je zazrak, ktery si klidne odpustim, protoze
> mit tv kartu kombinovanou s grafickou neni optimalni... Staci mi kombinace
> TV/FM :)

To je přesně co tvrdím já. Ten AIW v zásadě špatný není, ale když budu chtít
vyměnit upgradovat jedno, tak musím vyhodit i druhé a to je špatně.

> Po upgradu pameti, disku a vypalovacky si chci ted zlepsit fullscreen
> pohled na filmy. Ono kdyz se to trha, tak to neni dobry...

TNT2 by rozhodně trhat neměla, to je velice podivné.

Ctirad