vhodna graficka karta s S-video a TV-out

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Neděle Leden 26 16:35:30 CET 2003

> Pooád jste nenapsal, jestli vám jde jen o bi3/4né "hraní si" nebo
> poloprofi ei dokonce profi einnost.
> Pak se teprve mu3/4eme pobavit o nijakých konkrétních modelech.

Spis na hrani... Pustit film na tv, sem tam neco nagrabovat pro vlastni
potrebu...

Ja mam televizni kartu 3Deamon PV951TF, coz ale neni stereo a tak bych
chtel propojit stereo video s PC... Mam kaamrada a ten nema TV kartu, ale
ma video vstup a tak muze pres video sledovat na PC televizi. Bohuzel
nevim, co ma za model, protoze na nej nemam spojeni...

Ted si chci porizovat novou grafickou kartu, tak jsem myslel, ze to nejaka
mit bude... Ati All in Wonder je zazrak, ktery si klidne odpustim, protoze
mit tv kartu kombinovanou s grafickou neni optimalni... Staci mi kombinace
TV/FM :)

Po upgradu pameti, disku a vypalovacky si chci ted zlepsit fullscreen
pohled na filmy. Ono kdyz se to trha, tak to neni dobry...

> Ctirad

PaD