RedHat vs Debian

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Leden 26 22:26:00 CET 2003

On Sun, 26 Jan 2003 18:43:03 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:

:   Vite vubec co je QA a co pro QA znamena zaneseni noveho balicku
:   do distribuce, nerkuli dokonce jinou Glibc (!!!) a to dokonce
:   ne dukladne otestovanou proti puvodni distribuci, ale testing (!!!)
:   verzi?

S tymto opatrne - pokial som dobre informovany, zrovna
Debian ku QA pristupuje dost zodpovedne a netrufal by som
si porovnavat jeho vysledky s vysledkami RH, aspon pokial
sa bavime o software za "ludove" ceny. A testing nie je
to iste co unstable.

Mimochodom, rada pouzit balik z rawhide nie je ani u RH
zriedkava, okrem ineho tak bol rieseny aj uz zmienovany
problem s mysql.

:   to je novy SW v RH modni, ale v testing verzi
:   Debianu to "modni" najednou neni???

A to ja by som tomu rozumel - ak ma nalepku "testing", tak viem,
na com som. Ak ma nalepku 8.0, tak to mozem vediet akurat
zo skusenosti :-) Faktom je, ze .0 verzie tu povest maju.

Pripominam, ze na test Debiana sa sice niekedy chystam,
ale najviac skusenosti mam prave s RH.

Zdravi
--
                                       Stano