graf karta NVIDIA TNT graficke prostredi se nespustilo

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pondělí Leden 27 07:58:26 CET 2003

Zdravim

Zmenit konfiguraci Xserveru (/etc/X11/XF86Config-4)
Vypnout pocitac
Vymenit kartu
Zapnout pocitac

Mam pocit (zdaleka ne jistotu), ze to chodi i s ovladacem vesa.

Nepouzivam Mandrake, takze rada bez zaruky, stejne jako jmeno
konfiguraku)

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.