vhodna graficka karta s S-video a TV-out

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Leden 27 09:26:40 CET 2003

> A to je právě trochu problém. Chtít po grafické kartě aby
> měla videovstup je podobné jako chtít po tiskárně aby
> fungovala i jako scanner. Samozřejmě existují i tzv. kombo
> karty, které odřou obé a navíc mají ještě v sobě TV tuner
> (například ATI All in Wonder), ale ten videovstup se většinou
> řeší další kartou do PCI.

Nikoliv. Obcas nahlednu do nejakeho ceniku a karty s TV-in se tam vyskytuji.
Minimalne jsem videl neco od MSI a tusim ze i od Asus (obe Geforce 2 GTS)
Nemaji televizni tuner. Vetsinou maji S-VHS vstup nebo cinch (tusim, ze se
tomu odborne rika kompozitni video vstup) A tyto karty umoznuji grabovat
externi signal. Predpokladam, ze neco takoveho mel ten clovek v puvodnim
dotazu na mysli.

TNX