vhodna graficka karta s S-video a TV-out

Ctirad Fertr phanatic na NONOSPAMvolny.cz
Pondělí Leden 27 13:40:14 CET 2003

> Nikoliv. Obcas nahlednu do nejakeho ceniku a karty s TV-in se tam
vyskytuji.
> Minimalne jsem videl neco od MSI a tusim ze i od Asus (obe Geforce 2 GTS)
> Nemaji televizni tuner. Vetsinou maji S-VHS vstup nebo cinch (tusim, ze se

To jsem přesně říkal v jiném mailu. A taky jsem dodával, že netuším jak je
to z podporou téhle karty ze strany Linuxu.

Osobně bych ale velmi uvážil jestli si do počítače nainstaluju kukaččí vejce
v podobě uzavřených binárních ovladačů od Nvidie, které navíc mají hafo
chyb, kolizí a nekompatibilit. Jestli není lepší používat něco, co má
podporu na všechno ve stabilním jádru. Nehledě na to, že mám i k Nvidiáckému
železu jako takovému jisté poměrně podstatné výhrady.

> tomu odborne rika kompozitni video vstup) A tyto karty umoznuji grabovat
> externi signal. Predpokladam, ze neco takoveho mel ten clovek v puvodnim
> dotazu na mysli.

Ano myslel. Vždyť jsme si to taky už vyjasnili.

Ctirad