NVidia a LCD panel

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Leden 27 09:40:06 CET 2003

> mam problem s ovladacema od NVidie a LCD panelem. Dokud
> nebyly ovladace
> aktivni, dalo se prepinat z X na konzole a zpet bez problemu. Od te
> doby, co jsem rozchodil ovladace, LCD panel se nejak neumi
> vyporadat s
> textovym rezimem, jakmile se jej zmocni X server a nvidia
> driver. Kdyz
> se z X chci hodit na konzoli, vypise mi display "Out of
> Range" a vypne
> se. Vratim se zpet do X a pohoda. Jen ta konzole je proste
> nepouzitelna,
> protoze nevidim, co pisu.

A ten linux jste instaloval s tim LCD nebo jste tam puvodne mel CRT monitor?
Ja jsem shodou okolnosti vymenil o vikendu CRT za LCD. Pustil jsem si
redhat-config-Xfree86 a tam jsem nasel, ze ma porad nastavene hodnoty toho
stareho monitoru. Tak jsem dal detekovat monitor a on si to upravil dle
aktualniho. Vsechno mi funguje. Pouzivam ovladace od Nvidie, kartu mam
Geforce 2 GTS, LCD je NEC 1535VI. Propojeni mam analogove.
Apropos nepouzivate DVI pripojeni? Hledal jsem kartu s DVI vystupem a jak v
konferencich Matroxu, tak Nvidie si stezuji na problemy s DVI. :-( A ATIny s
DVI vystupem jsou drahe. :-(

TNX