CODA FS

Vojtech Moravek vojtech.moravek na cz.tiscali.com
Pondělí Leden 27 09:57:02 CET 2003

Dobry den,

chtel bych se zeptat zda nekdo nepouzivate tento typ fs. Ja ho mam prave
v testovacim provozu a protoze je original CODA mailinglist trosku mrtvy
potreboval bych malou radu, na otazku na kterou jsem nenasel v manualu
odpoved :(

Mam nainstalovane dva servery. Primarni (SCM) a zalozni (non-SCM) beha
mi to naprosto v pohodo, pokud zapisu prez klienta..data se mi
rozreplikuji na oba stroje.

 Ale pokud jeden stroj vypnu, a zapisi na zbyvajici a ten vypnuty opet
nastartuji tak mi zahlasi klient ze data jsou inconsistent
(pochopitelne) a neprimountuje fs.   Existuje nejaka cesta jak opet
sesynchronizovat oba pocitace????

Za kazdou radu dekuji
S pozdravem Vojtech Moravek