Re: Problém s GeForce3/4 na SuSE 8.1

Tomáš Vitha tom.v2 na atlas.cz
Pondělí Leden 27 12:48:30 CET 2003

Monitor mám LCD připojený přes DVI (GF4) a klasický CRT (GF3Ti).
Tím to nebude, protože oba monitory by se ozvaly, kdyby přišel signál,
který nezvládají. Ale oba jsou prostě černé a nic se neděje... A nejde se
přepnout zpět na textovou konzoli (!)... Prostě musím zkusit Ctrl+Alt+Del,
občas to zabere, ale občas ne a musí se to resnout natvrdo...

Tomáš

Jaky mate monitor ? Nedela to nahodou to, ze se Xserver spusti, ale
monitor nezvlada refresh karty a vypne se ?

Na tohle jsem jednou narazil taky a trvalo mi pul hodiny, nez jsem
zjistil, ze problem je ve starem monitoru.

Vasek