Problém s GeForce3/4 na SuSE 8.1

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Úterý Leden 28 11:05:39 CET 2003

Tomáš Vitha wrote:

>Monitor mám LCD připojený přes DVI (GF4) a klasický CRT (GF3Ti).
>Tím to nebude, protože oba monitory by se ozvaly, kdyby přišel signál,
>který nezvládají. Ale oba jsou prostě černé a nic se neděje... A nejde se
>přepnout zpět na textovou konzoli (!)... Prostě musím zkusit Ctrl+Alt+Del,
>občas to zabere, ale občas ne a musí se to resnout natvrdo...
>
>Tomáš
>
>Jaky mate monitor ? Nedela to nahodou to, ze se Xserver spusti, ale
>monitor nezvlada refresh karty a vypne se ?

> [...]
Presne tenhle problem jsem mel ve ctvrtek na AthlonXP1700+, GeForce 4
MX440, Gentoo Linux 1.4rc1.
Zakomentoval jsem nacteni glx a misto driveru nvidia jsem dal nv
(neakcelerovany) a vse zacalo behat. V patek jsem to zkusmo prehodil
zpet a bezelo to taky, takze netusim cim to mohlo byt.

Pavel Benisek