nieco ako perlovsky skript mirror

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Pondělí Leden 27 14:20:19 CET 2003

Prajem Vam prijemny a pekny den.
Chcel by som mirrorovat si k sebe par veci z FTP serverov.
Pravdaze tak, aby veci co uz su stiahnute a novsie
neexistuju nestahoval stare prepisoval a hlavne tie co boli na zdroji
zmazane zmazal aj u mna. Cize staly obraz toho co niekde
cez FTP server je pristupne. Bolo mi poradene a skutocne to aj
funguje:
ftp://sunsite.org.uk/packages/mirror/mirror.tar.gz

Bohuzial cez moje proxy (cize ftp cez http proxy) to
neprejde. Nepoznate nieco podobne co to spravi?
Pravdaze viem spravit si obraz pomocou wget -m ....
(wget funguje cez proxy v pohode), ale ten mi stare subory
co na zdroji neexistuju nezmaze. Ziadne rsync a pod. nechcem.
Musim ist cez proxy na ftp site. Ine porty nie su povolene!
Proxy je squid (ftp cez http proxy).

Za kazdu radu som vdacny.

S pozdravom

Igor

PS: proxy som si nastavil v konfiguraku mirror spravne, ale neprejde.
    S prikazu mirror -d -d (cize podrobny log) som nic nezistil.
Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator

InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia