jak se dostat za maskaradu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Leden 27 19:21:17 CET 2003

On Mon, Jan 27, 2003 at 01:58:05PM +0100, ertra wrote:
> Dobry den,
>
> chtel bych se zeptat, jake jsou mozne zpusoby napojeni se na pocitac, ktery
> je za maskaradou a ma "virtualni" IP z pocitace na venkovni siti.
> mam na mysli napriklad napojeni na ssh a sambu
>
> dekuji
> s pozdravem
> -- tomas

Ahoj Tomasi,

kdyby jsi byl trosicku konkretnejsi, dostal by jsi i konkretnejsi
odpoved :-). Na cem bezi ten NAT? Jde to udelat pres Pre-routing chain.
V iptables treba takto presmeruji ssh port:
/sbin/iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -i eth0 --dport 8022 \
-j DNAT --to-destination 192.168.1.3:22

Hadam, ze jsi moc neprochazel archiv, vid? Ono je to jednodussi, kdyz
nejakej Strakous odpovi ;-)

S pozdravem
-- Dalibor Straka