QMAIL a zahazovani zprav

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pondělí Leden 27 15:51:08 CET 2003

On Mon, 27 Jan 2003, David Janko wrote:

> Zdravim,
> lze nejak na qmailu nastavit aby zpravy pro anonymous na domena.cz hazel do
> /dev/null ?

do aliasu musite dat normalne to co treba. potom .qmail pre tohto usera
nechajte prazdny a pojde to tam kam chcete (viac info: man dot-qmail)

> A nejlepe, aby zpravy z FROM MAILER-DAEMON na domena.cz a anonymous na domena.cz
> vubec nezpracovaval, tedy odmitl dorucit.
> Zkousel jsem do aliasu dat |/dev/null a vytvorit soubor badmailfrom s

otazky ohladne MTA je lepsie smerovat na sendmail na linux.cz, a uplne super
je predtym prezriet archiv, slo to minuly tyzden. Na badmailfrom treba
patchnuty qmail, vid http://www.linux.cz/lists/archive/sendmail/5161.html
a nasledujuce.

--
jozef  :-)