QMAIL a zahazovani zprav

David Janko djanko na infoware.cz
Pondělí Leden 27 17:22:28 CET 2003

Sice dekuji za snahu,
ale nefunguje to tak:

> do aliasu musite dat normalne to co treba. potom .qmail pre tohto usera
> nechajte prazdny a pojde to tam kam chcete (viac info: man dot-qmail)

cat /etc/qmail/alias/.qmail-anonymous
&kos

vubec nedoruci mail do Maildiru "kos", bez ohledu na dalsi user ruly (pro
jine email addr to samozrejme normalne funguje)

> je predtym prezriet archiv, slo to minuly tyzden. Na badmailfrom treba
> patchnuty qmail, vid http://www.linux.cz/lists/archive/sendmail/5161.html
> a nasledujuce.

neni potreba aspon ne v mem debianim - opet pro jine email addr mi normalne
funguje - jen ne pro ty co potrebuju:
anonymous na wizards.cz
MAILER-DAEMON na wizards.cz

Takze problem je nekde jinde ...